CHOOSE LANGUAGE

Tuesday, December 21, 2010

Globalisasi

Pengalaman gua dalam dunia blog ni amatla cetek. Kalau nak diumpamakan dengan peribahasa lama "setahun jagung" pun tak layak sebab blog gua ni baru je beberapa bulan je usianya.

Ini dapat dibuktikan secara logik tanpa memerlukan kaedah saintifik pun boleh...lihat sahaja jumlah entri-entri gua sebelum ni...tak produktif langsung! Walaupun begitu blog gua telah pun memasuki pasaran antarabangsa atau dalam bahasa mudahnya globalisasi.

Kenapa...tak percaya!? Sangsi? (ayat macam MLM plak...) Kalau lu orang tak percaya, lu orang pergi bawah banner CUKUP KEMAS tu...lu orang klik bendera-bendera yang tersusun kat atas tu mengikut kata hati lu orang dan dalam sekelip mata, keglobalisasian blog gua akan terbukti....

*
*
*
*
*

Ada can Cukup Kemas jadi Cukup Global tak? kahkahkah

2 comments:

  1. bahasa belanda mana...?? bahasa belanda...?? keh keh keh...

    ReplyDelete
  2. nanti gua tambah sekali ngan bahasa jawa...

    ReplyDelete